piątek, 12 kwietnia 2013

Pamiętnik Nastolatki 2 i 1/2

"Natka, bohaterka Pamiętnika nastolatki, na wakacjach. 
To najbardziej upragniony moment w całym roku! Teraz tylko słońce, plaża i ja...

Nareszcie oderwę się od nudnej codzienności. 

Może uda mi się przemyśleć kilka bardzo ważnych spraw? 

A może poznam kogoś ciekawego, kto pomoże rozwiać moje wątpliwości?

Może wreszcie zdecyduję, czego sama chcę?

Odpowiedź na te i inne pytania znajdziesz w tej części mojego pamiętnika. Przede wszystkim zaś dowiesz się, jakie wakacyjne przygody spotkały mnie tego lata. Będzie super!"




     Następna część Pamiętnika nastolatki została wydana w 2011 roku. Fanek na stronie www.pamietniknastolatki.pl przybywa, a autorka przechodzi samą siebie.
     Wakacyjny pamiętnik Natalii jest moją ulubioną częścią. Określam ją mianem "magiczna" i "romantyczna". Wydarzenia opisane w tej części nieraz nam się śnią i marzą. Wakacyjna miłość i kolejne problemy, łzy i śmiech. Kolejne wspaniałe przeżycia i wspomnienia. To wszystko znajdziecie w PN2 i 1/2. 
     Niektóre wątki z poprzednich części pójdą w zapomnienie, inne dopiero zaczną się rozwijać. Kolejnym bardzo ważnym wydarzeniem dla Natalii jest poznanie nowej osoby, z którą połączy się dziwną ale i intrygującą więzią. Czytelniczki zakochały się i od tej pory szukają w świecie Maksyma. 
     To tu pojawi się też piosenka towarzysząca Natalii i nam także w kolejnych częściach. Zawsze w wypowiedziach jest pomijana, ale dla mnie stała się bardzo ważna i już zawsze będzie kojarzyła mi się z panią Beatą Andrzejczuk i serią Pamiętnika nastolatki :)
     Nie chcę zdradzać zbyt wielu szczegółów, bo to do Ciebie należy teraz przeczytanie tej książki :) Polecam gorąco i całym sercem, bo naprawdę, naprawdę warto poznać losy Natki. 

Kolejną książką, którą dla Was zrecenzuję, będzie PN3
Zapomniana


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz